Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Obchodní podmínky eshopu

A. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.eshop.aruzicka.cz (prodávající), jehož provozovatelem je společnost RŮŽIČKA CZ, s.r.o. (více viz bod F). Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (spotřebitelů resp. kupujících).
  2. Tyto obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, pokud nějaké ustanovení obchodních podmínek výslovně neurčuje jinak.
  3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
  4. Při registraci na webové stránce prodejce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

B. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu eshop.aruzicka.cz jsou závazné pro obě strany. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

  2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
  3. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  4. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (uvedeny jsou současně ceny bez daně z přidané hodnoty, které jsou označeny „Kč bez DPH“) všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Viz. Dodací podmínky.
  5. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
  6. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „OBJEDNÁVÁM A ZAPLATÍM“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce.
  7. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři nebo v objednávce.
  8. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  9. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu eshop.aruzicka.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
  10. Veškeré zboží z e-shopu eshop.aruzicka.cz je dodáváno výhradně na dobírku, platbu předem převodem na účet, platbu prostřednictvím platební brány comgate, která zahrnuje online platbu platební kartou, rychlý převod na bankovní účet a jiné metody, případně platbu v hotovosti při osobním odběru. Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a. s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.
  11. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno právo prodávajícího v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
  12. Osobní odběr na prodejně - kupující bude upozorněn e-mailem nebo telefonicky, že je jeho objednávka připravena k vyzvednutí. Zboží bude rezervováno k odběru na prodejně pět následujících pracovních dnů. Po této lhůtě bude objednávka automaticky stornována.
  13. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující dříve neplnil svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, popřípadě jinak porušil obchodní podmínky prodávajícího, nebo je v prodlení s platbami ve prospěch prodávajícího.
  14. V případě stornování objednávky za strany kupujícího je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů.

C. Reklamace

  1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem Internetového obchodu eshop.aruzicka.cz a právním řádem platným v ČR.
  2. Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu na korespondenční adrese firmy. Je-li však v záručním listě zboží uveden autorizovaný servis, který je v místě provozovny prodávajícího nebo v místě bližším pro kupujícího, uplatní kupující reklamaci v autorizovaném servisním středisku.
  3. Zboží na reklamaci posílejte, pokud je to možné, v původním obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě i když se závada projevila před transportem.

Bližší informace najdete v sekci Reklamační řád.

D. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  1. Kupující spotřebitel - soukromá osoba (fyzická osoba nepodnikající) má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 - ti dnů. Tato lhůta začíná běžet ode dne uzavření smlouvy a jde-li o a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží, b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
  2. Prodávající umožňuje spotřebiteli ve 14-ti dnech odstoupit od smlouvy vyplněním a odesláním formuláře " Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy do 14-ti dnů po převzetí zboží ", přičemž prodávající spotřebiteli bez zbytečného odkladu v textové podobě potvrdí jeho přijetí. Formulář lze prodávajícímu zaslat emailem případně korespondenčně a to na adresu společnosti RŮŽIČKA CZ, s.r.o. (více viz bod F).
  3. V případě, že spotřebitel odstoupí od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu zboží, které od prodávajícího obdržel, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, a učiní tak na své náklady. Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodávajícím převzato.
  4. Spotřebitel by měl zboží vrátit úplné, s kompletní dokumentací, čisté, nepoškozené, pokud možno včetně původního originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  5. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, jako byly obdrženy, nedohodne-li se se spotřebitelem jinak. Pro urychlení však prodávající doporučuje a preferuje vrácení peněz bankovním převodem na účet spotřebitele.
  6. Vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli, při odstoupení od smlouvy, není prodávající povinen dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo jednoznačně prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Ke stažení:

E. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  2. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu Internetového obchodu eshop.aruzicka.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
  3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy eshop@aruzicka.cz . Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. V případě sporu mezi kupujícím spotřebitelem a prodávajícím může spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

F. Provozovatel a pobočky expedice

Provozovatel:
RŮŽIČKA CZ, s.r.o., Smečenská 837, 272 04 Kladno, IČ: 27939065, +420 603 762 733, eshop@aruzicka.cz
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Praze, oddíl C., vložka 127936.

Pobočky expedice (kamenné prodjeny RŮŽIČKA CZ, s.r.o):
RŮŽIČKA CZ, s.r.o., Budovatelská 1066, 383 01 Prachatice, IČ: 49007483, +420 388 409 111, eshop@aruzicka.cz
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B., vložka 1605.

 

Reklamační řád

  1. Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím (nejedná-li se o vady způsobené dopravcem) a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.
  2. Záruční doba je dva roky, pokud není na prodané věci, jejím obalu, návodu nebo záručním listě vyznačena doba jiná (zboží s nižší záruční lhůtou). Pokud je záruční doba delší než dva roky, určí prodávající podmínky a rozsah této záruky v záručním listě.
  3. Pro uznání záruky na prodaný náhradní díly platí, že náhradní díl smí být namontován pouze autorizovanou osobou - odborným servisem. V opačném případě společnost RŮŽIČKA, s.r.o. neručí za škody způsobené nesprávnou montáží.
  4. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí věci kupujícím. Má-li koupenou věc uvést do provozu jiný podnikatel než prodávající, začne záruční doba běžet až ode dne uvedení věci do provozu nejpozději do tří týdnů od převzetí věci a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost.
  5. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Spotřebitel rovněž může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době.
  6. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci anebo má právo od smlouvy odstoupit. Tytéž práva příslušejí kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. (Třetí stejná nebo čtvrtá různá závada).
  7. Má-li věc prodávána za nižší cenu vadu, za kterou prodávající odpovídá, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.
  8. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.
  9. Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.
  10. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá.
  11. Podnikatel nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace, včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti dnů ode dne uplatnění reklamace (Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží), pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Po uplynutí této lhůty je vada považována za neodstranitelnou (viz. bod 5). Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající od kupujícího neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, popis vady, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v neprodleně. Lhůta pro vyřízení reklamace je od tohoto data pozastavena až do dodání požadovaných podkladů kupujícím. Lhůta není závazná ke Kupujícímu-podnikateli, kdy o reklamaci bude rozhodnuto nejpozději do 40 dnů ode dne uplatnění reklamace.
  12. Prodávající vystaví kupujícímu-spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to emailem bezprostředně po přijetí reklamace (v případě osobního uplatnění ihned); dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
  13. Předání reklamovaného zboží prodejci:
    a) Reklamované zboží kupující zašle (dopraví) na adresu sídla prodejce, pokud je to možné v původním obalu nebo jiném vhodném obalu chránícím zboží proti poškození při přepravě. Spolu se zbožím zašle kupující prodejci doklad o nákupu, popis závady, záruční list (byl-li prodávajícím kupujícímu dodán). Kupující má právo na úhradu nutných nákladů (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady - reklamace (doporučujeme požádat nejdéle do 30 dnů po vyřízení reklamace – zákonná lhůta tím není dotčena), a které byly vynaloženy skutečně a účelně.
    b) Prodávající zajistí svoz reklamovaného zboží od kupujícího na své náklady. Kupující je v takovém případě povinen zboží připravit k přepravě zejména pak je vhodně zabalit, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Spolu se zbožím zašle kupující prodejci doklad o nákupu, popis závady, záruční list (byl-li prodávajícím kupujícímu dodán). V případě neoprávněné reklamace (pokud byla reklamace s odůvodnením zamítnuta) může prodávající po kupujícím požadovat proplacení nutných nákladů na svoz reklamovaného zboží, případně o tyto náklady navýšit cenu za provedenou opravu, pokud o ni bylo ze strany kupujícího požádáno.